loading...
گونی موزیک
مزایای عضویت در سایت گونی موزیک


منتظر ما باشید/نظرات شما سبب دلگرمی ماست



باتشکر






تنها با عضویت در سایت گونی موزیک می توانید از تمامی مزایای زیر استفاده کنید


================================================

بخش انجمن تنها برای اعضای سایت

================================================


    


    


    


================================================

بخش آموزش سایت تنها برای اعضای سایت

================================================



   


================================================

تعرفه ها و خدمات سایت گونی موزیک

================================================


طراحی چتروم طراحی سایت تعرفه تبلیغات

آهنگ های شما افزایش بازدید تعرفه تبلیغات

تنها با عضویت در سایت از تمامی مزایا استفاده کنید

 

 

 گونی موزیک

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
طراحی وب سایت با توجه به برند 0 573 maryamsitedar
دانلود فیلم های تورکی آذری 3 3526 azilco
سوالات هوش برای افراد باهوش ! 8 7642 sghanbary
دانلود نرم افزار های مورد نیاز کامپیوتر و موبایل 2 1270 alireza1379815
آهنگ ها و کنسرت های مجاز شما 2 1263 4723228732
چتروم GuneyMusic 3 2072 kargali
افزایش بازدید سایت شما 0 805 aydinwolf
طراحی سایت با قیمت مناسب 0 811 aydinwolf
تعرفه تبلیغات در سایت گونی موزیک 0 1627 aydinwolf
دانلود کتاب های آموزنده 3 1450 aydinwolf
آموزش قدم به قدم آشپزی برای مجالس و مهمانی ها 4 1507 aydinwolf
دانلود بازی (گیم) مهیج برای کامپیوتر و موبایل 2 1444 aydinwolf
دانلود کارتون و انیمیشن های جدید و جذاب 6 1628 aydinwolf
عکس ها ی ترول / عکس های ماجراجو / عکس های خنده دار/ 2 1236 aydinwolf
دانلود فیلم ها و سریال های مجاز ایرانی 11 2702 aydinwolf
تعریف و توضیح شهر ها و روستا های آذربایجان 0 697 aydinwolf
وجه تسمیه و تعریف GuneyMusic 0 836 aydinwolf
معرفی پرچم و دین و وسعت و... کشور عزیزمان ایران 1 820 aydinwolf
معرفی و دانلود آلات موسیقی آذربایجانی 1 1230 aydinwolf
AYdin.wolf بازدید : 805 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (1)

مصاحبه شماره دو گونی موزیک با افشین آذری

 

 

هدف من زندگی هست و زندگی من موسیقی


 

افشین آذری در گونی موزیک

 

گونی موزیک

 

وی موسیقی را از ۳ سالگی نزد پدرش مرحوم احد آذری آغاز کرد،مرحوم احدآذری از بزرگان موسیقی آذربایجان بود


که یکی از نوازندگان استاد پیمان بود،در واقع در خانواده ی هنری بزرگ شده است،افشین همزمان در فعالیت در نزد پدر پیش استاد زاون(ارمنی)ویلن را آموخت.


اهنگساز و تنظیم کننده ماهری ایست،که در واقع از پدرش به ارث برده است. برای خوانندگان زیادی البوم جمع کرده است،افشین به غیر از ویلن در سازهای دیگری مانند:پیانو،قارمون،گیتار،سازهای ضربی و ...  هم مهارت دارد. 

 

 

 

 

بيوگرافی:

نام:افشین

نام خانوادگی:آذری

تولد:سیزده آبان ۱۳۶۴ -  تبريز

تحصیلات : فارغ التحصیل در هنرستان موسیقی و بازیگری سوره از تهران

وی موسیقی را از ۳ سالگی نزد پدرش مرحوم احد آذری آغاز کرد،مرحوم احدآذری از بزرگان موسیقی آذربایجان بود که یکی از نوازندگان استاد پیمان بود،در واقع در خانواده ی هنری بزرگ شده است،افشین همزمان در فعالیت در نزد پدر پیش استاد زاون(ارمنی)ویلن را آموخت.اهنگساز و تنظیم کننده ماهری ایست،که در واقع از پدرش به ارث برده است. برای خوانندگان زیادی البوم جمع کرده است،افشین به غیر از ویلن در سازهای دیگری مانند:پیانو،قارمون،گیتار،سازهای ضربی و ...  هم مهارت دارد.

افشین اولین آلبوم البوم خود را در سال ۸۹ وارد،بازار کرد که سروصدای زیادی کرد،یه جورایی ترکوند،بعد یک خواننده خانم را نزد خود آموزش داد به نام نسیم که دومین و سومین آلبوم خود را با هم خواندند،که سبک بخصوصی را در موسیقی ایران آغاز کرده اند.

 

اولين سوالي كه به ذهنمون مي رسه اينه كه چرا شما اينقدر آلبوم تهيه مي كنيد؟

 http://guneymusic.ir/

خدمتتون عرض کنم بده آلبوم ال و نفس رو سال 88 کار کردم و آماده داشتم قبل از پخش این 2 آلبوم اینترو رو هم در اوایل سال 89 تموم کردم وقتی که با فصله زمانیه کوتاهی آلبوم ال و نفس رو به بازار دادم آلبوم اینترو رو هم بعد از مدت کوتاهی پخش کردم چون آلبوم ال از نظر فنی خیلی خوب بود ولی متاسفانه از نظر میکس و مستر و تنظیم چنگ زیادی به دل نمیزد با وجود اینکه مورد پسند مردم قرار گرفته بودن تصمیم گرفتم یه آلبوم بهتر از قبلی ها کار کنم که نمیدونم به این صورت شد یا نه که بالاخره اندینگ بیرون دادم البته قابل ذکر هست به غیر از تراکهایی که با سروش کار کردم و کار سرباز ، همه ی ترک هام هم از قبل آماده بود و اینا دست به دست هم داد تا مردم فکر کنند که ما هر ماه یه آلبوم میدیم بیرون ، حتی باز هم چند تا ترک از کارهای پخش نشده دارم که به لطف دوستان هر روز یکیش پخش میشه . البته اینم بگم که شب و روز من در استودیو شخصیه خودم میگذره .

 

تنظيم آلبوم اول بر عهده خودتون نبود، علت خاصي داشت؟

 http://guneymusic.ir/

دلیل خاصی نداشت چون حجم کار ما در سال 88 خیلی زیاد بود تصمیم گرفتیم که آقای نریمان محسنی که آینده ی روشنی هم داره پیش بنده کار کنن که سریعتر کارها رو تموم کنیم . البته آلبوم ال رو هم با هم کار کردیم که به اسم ایشون رقم خورد چون همه کارهای آلبوم ترانه ، آهنگسازی ، نوازندگی و خوانندگیه البوم به عهده خودم بود تصمیم گرفتیم که تنظیم رو فقط به اسم ایشون بزنیم .

 

از نسيم براي ما بگيد و اينكه چگونه با هم همكاري كرديد؟

 http://guneymusic.ir/

یکی از دوستهای خوبم به اسم آقای حسین رستگار که خیلی هم خوش صدا هستند نسیم رو به من معرفی کردن . قرار همکاری من و نسیم به این صورت شد که من روی صدای ایشون مدتی کار کنم و ایشون رو با علائم موسیقی آشنا کنم ایشان زمانی که پیش من اومدن فقط استانبولی میخوندن . به طوری که حتی یک بار هم فارسی نخونده بودن بنده با کار کردن روی صدای ایشون سبک ترکی رو با تلفیق سبک کلاسیک و ایرانی به یک سبک جدیدی به زبان فارسی آپدیت کردم و به دلیل توانایی بالای صدای ایشون در حین همکاری تصمیم به تهیه ی یک آلبوم با ایشون گرفتیم و این شد که اولین آلبوم رسمی رو به نام نفس به بازار ارائه کردیم و خوشبختانه به کمک خدا و لطف مردم عزیزمون کارمون مورد پسند واقع شد .

 

اين همكاري چطور بود؟

 http://guneymusic.ir/

تجربه خوبی بود

 

موسيقي را از چه زماني شروع كرديد؟ فراگيري به صورت علمي بود يا اكتسابي؟

 http://guneymusic.ir/

از 3 سالگی به صورت عملی پیش پدرم و از 7 سالگی به صورت علمی همچنان پیش پدرم و استاد زاون و در نهایت در هنرستان موسیقی تحصیلاتم رو ادامه دادم .

 

در حال حاضر جمعيت موسيقيايي كشور اعم از خواننده٬ آهنگساز و تنظيم كننده يه جورايي با جمعيت بسيج برابري مي كنه! اين يك معضل نيست؟

 http://guneymusic.ir/

صد در صد که معضل خیلی بزرگی هست . دلیل اصلیش هم حمایت برخی سایت های معتبر و تنظیم کننده های حرفه ای فقط و فقط به خاطر پول هستش متاسفانه .

 

نظر شما راجع به روي كار آمدن موسيقي ديجيتال به جاي موسيقي آنالوگ و وارد شدن غير حرفه اي ها چيست؟

 

همان طور که موسیقی دیجیتال کمک میکنه که یک نفر که الفبای موسیقی رو هم نمیدونه خودش رو به عنوان تنظیم کننده معرفی کنه همین هم باعث میشه که هر صدای مبتدی به روی تنظیم غیر حرفه ای نشسته و به عنوان خواننده به یک ملت معرفی بشه حتی به عنوان یه خواننده محبوب بین مردم .

 

بهترين راه تبديل شدن به يك آهنگساز يا تنظيم كننده چيست؟

 http://guneymusic.ir/

این سوالی هستش که اگه بخواهیم بحث کنیم باید کل حجم سایت رو به جواب این سوال اختصاصی بدیم . ولی اگه بخوام مختصر بگم اینکه اولا موسیقی باید تو خون یه آهنگساز ، تنظیم کننده و یا یه نوازنده باشه با تئوری مسیقی کامل آشنایی داشته باشه . پیانو که یه ساز عمومی هستش مهارت کافی داشته باشه و یه ساز اختصاصی رو با مهارت هر چه تمام اجرا کنه ، در غیر این صورت شاید بین مردم محبوب باشه ولی در جمع چند تا هنرمند حرفی برای گفتن نخواهد داشت که متاسفانه این مورد برای هیچ کدوم از این افراد مهم نیست .

 

توجه شما بيشتر به كدام قسمت موزيك معطوف ميشه؟ ريتم٬ هارموني و يا مسترينگ؟

 http://guneymusic.ir/

هارمونی . چون شناخت بنده به عقیده خودم البته بیشتر از ریتم و مسترینگ هست ، ولی هر کدوم از این مواردی که فرمودین در ساخت یک قطعه قسمت آماده ای رو به خودشون اختصاص میدن مخصوصا ریتم که پایه ی اصلی موسیقی هست .

 

موسيقي براي شما شغل به حساب مياد؟

شغل اول و آخرم و به عبارتی زندگیم

 

چرا آلبوم مجاز منتشر نمي كنيد؟

 http://guneymusic.ir/

ببینید بحث مجوز تو کشور ما عین سوال 7 که مطرح کردید یه معضل شده الان یه خواننده که همه ی موارد لازم در امر خوانندگی داشته باشه اگه آلبوم اولش با مجوز رسمی از اداره محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به بازار عرضه کنه کسی که اسم این خواننده رو حتی یه بار هم به گوشش نخورده هیچ وقت خریدار سی دی اورجینال این اثر نمیشه . الان شما دقت کنید خواننده های مطرح مجوز دارمون کارشون فروش نمیره چه برسه به یه هنرمند بی اسم و رسم . دوما مسئله اینکه ما وقتی یه آلبوم مجوز دار کار کنیم دست کم 2 سال طول میکشه که مجوز بگیره کارمون ، و بعد از 2 سال دیگه این آلبوم کهنه میشه . سوما اینکه تمام قابلیتهای یه هنرمند تو یه آلبوم مجوز دار میسر نیست . مثال عرض کنم شعری که خواننده بهش حس داره اگه اداره ارشاد خیلی مدارا کنه و 2 بیت از شعر رو حذف کنه دیگه حس کار کلا به هم میریزه و اینکه حالا من تو کارم تقریبا موفق شدم و برم برای مجوز بغیر از 2 سال طول کشیدن اخذ مجوز باید مراحل قانونی البوم غیر مجاز که در بازار دارم هم متحمل بشم . حالا شما چه انتظاری در مورد مجوز دار شدن کار من دارید ؟

 

در صورتي كه آلبوم شما مجاز باشه هم رسميت پيدا مي كنه و هم به فروش مي رسه و براي شما هدفمند ميشه اينطور نيست؟

 http://guneymusic.ir/

حتما همینطور هست . شما مجوز من رو صادر کن ،من 10 تا آلبوم میدم . این هم یک نمونه ای از هدفمند کردن خواننده ها ، دقیقا مثل یارانه ها

 

موسيقي شما تا حدودي با موسيقي كلاسيك و ترك آميخته شده. اين براي مخاطبان پاپ پسند ما قابل درك هست؟

 http://guneymusic.ir/

سبک کار من یه سبک جدیدی هست و هر سبک جدید میتونه تو بازار موفق باشه و یا بلعکس موفق نباشه . خوب البته من سعی کردم که کارهام متنوع باشه ولی دیگه نمیدونم شما هم با من هم عقیده هستین یا نه .

 

مهمترين هدف زندگي شما چيست؟

 http://guneymusic.ir/

هدف من زندگی هست و زندگی من موسیقی

 

اگر در شرايطي خاص از شما بخواهند كه موسيقي را ترك كنيد در صورتي كه آخرين راه شما باشه قبول مي كنيد؟

 

من همیشه به این فکر هستم که آیا بعد از مرگ در دنیای بعدی که تصور می کنیم موسیقی هست یا نه ؟ همیشه از این نگرانم

 

در كل خوش شانس هم هستيد؟

 

با جرات میگم نه

 

بزرگترين ايراد كار شما چيست؟

 

تمام کارم به نظر خودم ایراد هستش

 

بزرگترين ويژگي مثبت كار شما چيست؟

 

علمی که از پدرم آموختم ( تئوری موسیقی )

 

به انتقادات توجه مي كنيد؟

 http://guneymusic.ir/

 صد در صد ، ولی از هر کسی نه

 

رفتار خانواده در برابر كارهاتون به چه شكله؟

 

بزرگترین مشوقم خانواده ام بوده تا الان ، مخصوصا مرحوم پدرم ، مادر عزیزم و عموم استاد حسین آذری

 

تا چه زماني افشين آذري را در حال فعاليت خواهيم ديد؟

 

- تا زمانی که نفس بیاد .

 

الگوي خاصي داريد؟

بله  پدرم

 

آهنگساز و خواننده محبوب شما چه كساني هستند؟

 

آهنگساز ( یانی ) ، خواننده : احسان خواجه امیری / علی عبدالمالکی و کنل ( خواننده آذری )

 

با ديگر خوانندگان ارنباطي داريد؟

 

اکثرا بله

 

براي علاقمندان به خوانندگي چه توصيه اي داريد؟

 

1- سراغ نوحه خونی نروند 2- استفاده از یه هنجره براشون کافیه 3- اگه رنج صداشون خوب نیست و تحریرهای مناسبی ندارند اصلا این کار براشون توصیه نمیکنم . 4- قبل از اینکه فکر آلبوم باشن به فکر ساخته صدای خودشون باشند .

 

ارنباط شما با اينترنت چطوره؟

 

بد نیست

 

نظر شما در مورد سايت سانگ فور آي آر؟

 

سایت خوبیه . مخصوصا شخصا برای من زحمت خیلی زیادی کشیدن ( البته بی ریا ) فقط یه خواهشی دارم چون سایت سانگ 4 آی آر جزء سایت های معتبر این مملکت هستش خواهش میکنم از بالا آوردن هنرمندی که شناخت کافی در مورد تخصصشون و اطلاعاتشون در این زمینه ندارن خودداری کنند ، حتی به خاطر پول

 

حرف آخر؟

 

از مردم عزیزم خیلی تشکر میکنم که منو خیلی حمایت کردند ، از همشهری های گلم مخصوصا بچه های گل تبریز از همه و همه تشکر میکنم و یه خواهش از مردم دارم ، شما گوشتون این حق رو داره که بهترین کارها رو گوش کنه ، پس هیچ وقت گوش خودتون رو با کارهای ضعیف اذیت نکنید مثل کارهای من .

 

 

طراحي سوال ها

hosseinsayahi

 

 

 گونی موزیک

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا در تاریخ 1392/05/24 و 0:26 دقیقه ارسال شده است

شکلکسلام آیدین جون خوبی؟وب خوبی داری.اگه دوست داشتی به ماهم یه سری بزن خوشحال میشیم ما تو وبمون اهنگ جدید داریم اینم آدرسش www.targe7mosic.lxb.ir


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود موسیقی در گونی موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ی ترکیه ای کیست؟
    بهترین خواننده ی ایرانی کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 2958
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 645
  • بازدید ماه : 2,521
  • بازدید سال : 41,798
  • بازدید کلی : 1,795,332
  • مطالب پیشنهادی سایت

    گونی موزیک




    دانلود آهنگ مرتضی پاشایی

    نظرات و پیشنهادات